Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

De rang maakt vaak niet uit , als je je volwassen gedraagt en goed aan de regels houdt maken ze wel eens uitzonderingen. 

Ze maken eerder een uitzondering als je heel veel over de game weet en al geruime tijd actief bent, wat meestal niet het geval is als je rank nog niet zo hoog is.

Waarom willen zo graag in de staff van TO zitten. Bij de meeste is het gewoon omdat ze het zo ''stoer'' vinden. Maar verder ga ik niks over de staff van TO zeggen. Voordat je het weet kan dat tot een ban leiden. 

Zelf denk ik dat zolang je ban history minder dan 10 dagen is, je een goede kans hebt om als staff aangenomen te worden.

Zo had ik ooit een weekban en een paar kleine floodbans, en alsnog kwam ik in de top 15 'mogelijke' kandidaten om Reporter te worden.

Helaas heeft mijn Engelse grammatica mij een beetje in de steek gelaten, en achteraf ontdekte ik hoeveel kleine fouten ik vermeden kon hebben, wat waarschijnlijk mijn kans weggevaagd had.

Maar ja, van fouten leert iedereen, en volgende keer ben ik weer wat oplettender :P

in de top 15 komen is best goed hoor!! je hebt wel je best gedaan

ik denk het niet, maar als ze er achter komen dat een mod iets fout doet dat hij er dan uit word getrapt...

Dat gebeurd zelden.

Kan een mod een developer of een andere mod bannen?

Dat is niet mogelijk. Dan komt er ongeveer te staan: You can not ban a moderator.

De rang maakt vaak niet uit , als je je volwassen gedraagt en goed aan de regels houdt maken ze wel eens uitzonderingen. 

Dat gebeurd volgens mij ook nooit.

Dat gebeurd zelden.

Dat ligt sterk aan de actie zelf. Moderators zijn mensen, er kunnen foutjes tussen zitten. In dat geval wordt er met de administrator gesproken over de acties. Maar het misbruiken van de ban functie bijvoorbeeld... ja dan houdt het snel op voor die persoon.

Komt eigenlijk nooit tegen zoals je al zei; de administratie kiest kritisch en rechtvaardig.

En dan is er natuurlijk nog de proefperiode vooraf.

yunlong; zou je voortaan de multiquote functie willen gebruiken?

Je kunt quotes samenvoegen in 1 post.

En wees voorzichtig met wat jullie hier plaatsen, discussieren van de acties van de moderator is niet toegestaan.

Edited by splitterpoint

En wees voorzichtig met wat jullie hier plaatsen, discussieren van de acties van de moderator is niet toegestaan.

Tja , wat is tegenwoordig wel toegestaan...

Kreeg 6 maanden (4310 uur) ban voor het plaatsen van een gif.

Dat ligt sterk aan de actie zelf. Moderators zijn mensen, er kunnen foutjes tussen zitten. In dat geval wordt er met de administrator gesproken over de acties. Maar het misbruiken van de ban functie bijvoorbeeld... ja dan houdt het snel op voor die persoon.

Komt eigenlijk nooit tegen zoals je al zei; de administratie kiest kritisch en rechtvaardig.

En dan is er natuurlijk nog de proefperiode vooraf.

Je heb gelijk, zo spam ik de boel ook wel vol ;)

Je heb gelijk, zo spam ik de boel ook wel vol ;)

Dat weet ik gwn omdat ik wel eens informatie opvang ;)

A.u.b.

Kan je ook je font op normale grootte terugzetten en de kleur normaal houden, dit is heel irritant om zo steeds te lezen.

Topic van Iran is geclosed, nu kunnen we op ze inlopen qua pagina's :D

Edited by Mr.SV.ENS

A.u.b.

Kan je ook je font op normale grootte terugzetten en de kleur normaal houden, dit is heel irritant om zo steeds te lezen.

Topic van Iran is geclosed, nu kunnen we op ze inlopen qua pagina's :D

Je mankeert toch niks aan je ogen? ;)

Ik ben het gwn gewend om alles zo te typen.

Nou, voornamelijk met de manier waarop je met ''oud-''vrienden omgaat eigenlijk

Misschien wil je wat duidelijker zijn???

Edited by Electra

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...