Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

It's also a multicultural place , there are many people from differen't countries. And what's even more interesting , in almost every street there's a McDonalds , Burger King , KFC or whatever :D

Subway = Best for me cause it is tasty and healthy at the same time unlike McDonalds, KFC and all that

Are you dutch? D:

Robbie, ik kan je eventueel wel toevoegen aan die chat, als we het over dezelfde hebben. Alleen ik weet niet of ik je op Skype heb

And what's even more interesting , in almost every street there's a McDonalds , Burger King , KFC or whatever :D

Never been in a big city? That's in every big city, not just in the Netherlands...

Sharprazor had een goed topic gemaakt, laten we met ons allen om een Nederlandse community smeken, zou chil zijn toch? :)

Ben je NL? Post hier een post om te laten zien hoeveel Nederlandse users er zijn!

Nog meer tijd over? Schrijf in het ,ideas & suggestions' topic dat je graag een Nederlandse community zou willen.

WE WANT A DUTCH COMMUNITY!!

--------------–

1 probleempje, wie wordt community manager.. O ja, daar hadden we nog niet over na gedacht :lol:. Misschien kunnen wij laten zien dat de staff van de community er goed en flexibiel de community kan onderhouden? :lol:

Edited by williew
  • Like 1

Blijven dromen jongen, eet je pizza. Dat gaat dus echt nooit gebeuren. Nederlands is by far niet de grootst gesproken taal na Engels, Duits, Russisch en Braziliaans (Portugees). Ook kan je het een beetje lastig bewijzen aangezien misschien maar 1-5% van de Nederlanders op het forum komt, laat staan dit topic leest en zijn naam post. In ideeën en suggesties is sowieso verspilde tijd aangezien daar niet in gekeken wordt door devs/mods.

Edited by Mr.SV.ENS

Blijven dromen jongen, eet je pizza. Dat gaat dus echt nooit gebeuren. Nederlands is by far niet de grootst gesproken taal na Engels, Duits, Russisch en Braziliaans (Portugees). Ook kan je het een beetje lastig bewijzen aangezien misschien maar 1-5% van de Nederlanders op het forum komt, laat staan dit topic leest en zijn naam post. In ideeën en suggesties is sowieso verspilde tijd aangezien daar niet in gekeken wordt door devs/mods.

Zo zo bejaarde man :lol:, ik weet niet, ik durf te wedden dat de Nederlandse community in de toekomst zeker gaat komen. Dat ideas & suggestions heb je sowieso gelijk in, dat is gewoon simpel weg een leuke reden om een topic te sluiten, een post erbij te hebben en zo je baantje doen. Je kunt vrijwel nergens over discuseren in een nieuw topic, post dit blabla daar en hier etc.

Nou die Braziliaanse server is ook een daverend succes, tot heden heb ik er allerlei russische namen en mensen uit de Engelse community gezien. Hartstikke leuk hoor, net als dat Chinese tanki, ze kunnen beter even die nieuwe rebalance afronden, dan dat nieuwe systeem en dan eindelijk weer eens een leuke update? Zal er waarschijnlijk wel niet inzitten.. Ach ja, ik wacht wel af, stoppen kan altijd.

Edited by williew

Ik denk niet dat er een Nederlandse community komt hoor, er zijn veel grotere landen in Tanki en lijkt me sterk dat Tanki zoveel verschillende communities wil hebben.

Ik denk niet dat er een Nederlandse community komt hoor, er zijn veel grotere landen in Tanki en lijkt me sterk dat Tanki zoveel verschillende communities wil hebben.

Welke landen zijn dan veel groter? Geen Nederlandse community? Moven met dat data center :lol:, we zijn alleen goed voor zulke dingen xD. Haha.

Robbie, ik kan je eventueel wel toevoegen aan die chat, als we het over dezelfde hebben. Alleen ik weet niet of ik je op Skype heb

Ik denk dat het dezelfde is :P  

Mijn naam is robibie12

12 is mijn lievelingsgetal niet mijn leeftijd

Never been in a big city? That's in every big city, not just in the Netherlands...

Ik woon in Nederland -.-  Maar ik woon in Hoogeveen , Drenthe en daar heb je maar 1 McDonalds , Subway en NY Pizza... Wel wat kleinere snackbars maar die zitten door de hele stad verspreid.

Welke landen zijn dan veel groter? Geen Nederlandse community? Moven met dat data center :lol:, we zijn alleen goed voor zulke dingen xD. Haha.

Ja Data center zit nu in AMsterdam , dus waarom neit gewoon een Nederlandse Community :D

Zou leuk zijn, maar ten eerste moeten we een russisch-sprekende NL'er vinden die bereid is een ar zalig bestaan in Perm te hebben. Anders moeten we net zoals de Brazilianen mensen hier in NL hebben. Dan willen ze natuurlijk volwassenen, en dan geen 20'ers maar echt 30-50 ofzo, zie die eerst maar te vinden. Dan moeten die op kantoor bij mekaar, want je kun dat niet alleen van je PC'tje thuisregelen. Ik denk dat we wel een NLversie van het spel zullen krijgen in de (verre) toekomst, maar een NL community zie ik nog niet zo snel komen

Nou nou positief...

Het topic is nu trouwens wel actief :)

Misschien wel 1 van de actiefsten in  ''conversation clubs''

Edited by robble56

Arabisch, Spaans (als ze die taal al niet bij de Brazilianen gaan doen), Oost-Europese landen enzo. Hoewel jouw manier van denken wel typisch Nederlands is, in zo'n klein kikkerlandje wonen maar wel denken dat je bij de grote jongens op de wereld hoort (of wil horen, Nederland is zo'n zielig hielenlikkertje van Amerika) :P

Edited by Mr.SV.ENS

Arabisch, Spaans (als ze die taal al niet bij de Brazilianen gaan doen), Oost-Europese landen enzo. Hoewel jouw manier van denken wel typisch Nederlands is, in zo'n klein kikkerlandje wonen maar wel denken dat je bij de grote jongens op de wereld hoort (of wil horen, Nederland is zo'n zielig hielenlikkertje van Amerika) :P

Wij zijn gewoon trots op ons land -_-

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...