Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Player davinson46463a has been warned. Reason: Violation of forum rules. Insults, profanity, provocation, trolling, ===>> Rules  

Ik kies natuurlijk gwn mn eigen paint :P

Ik wil geen mod worden, nee. Ik wil developer worden.

Dan komen ee meer ranken.

Je kunt m4

Een helemaal vlakke island

Dan komt er een extra toets: v

C draait weer recht vooruit v draait recht achteruit, handig voor parcour.

600 th post

Edited by AbsoluteAlphaZero

Wie heeft hier veel verstand van modems etc? Nou ik heb een probleem. Sinds 3 dagen geleden doet mijn internet héél raar. Mijn internet valt echt gewoon om de zoveel tijd een paar seconden uit. Ik had gisteren bijgehouden hoe vaak mijn internet uit viel, nou in 10 minuten viel de wel 8x uit. Ik heb echt alles gedaan; modem gereset, terug op fabrieksinstellingen gezet, kabels verwisseld, LAN driver geupdate echt alles maar niks heeft tot nu toe geholpen. Mijn laptop geeft aan dat ik gewoon internet heb (5 volle strepen, rechts in de hoek) terwijl dat helemaal niet zo is. Hééél soms komt er ook zo'n gele driehoekige bordje met een uitroepteken bij m'n verbinding als ik m'n laptop opstart en dan gaat ie weer weg na paar seconden. Dit probleem is alleen op mijn laptop, en ik weet echt niet hoe ik dit moet fixen. Dit probleem heb ik echt nooit eerder gehad. Ik heb heel het internet afgespeurd, maar kon niks vinden. Mijn modem is een Thomson TG712. Ik had al een topic aangemaakt, maar heb niet de juiste antwoord gekregen. Hoe kan ik dit probleem fixen? Iemand, opties? :mellow:

Edited by lnstantly

Wie heeft hier veel verstand van modems etc? Nou ik heb een probleem. Sinds 3 dagen geleden doet mijn internet héél raar. Mijn internet valt echt gewoon om de zoveel tijd een paar seconden uit. Ik had gisteren bijgehouden hoe vaak mijn internet uit viel, nou in 10 minuten viel de wel 8x uit. Ik heb echt alles gedaan; modem gereset, terug op fabrieksinstellingen gezet, kabels verwisseld, LAN driver geupdate echt alles maar niks heeft tot nu toe geholpen. Mijn laptop geeft aan dat ik gewoon internet heb (5 volle strepen, rechts in de hoek) terwijl dat helemaal niet zo is. Hééél soms komt er ook zo'n gele driehoekige bordje met een uitroepteken bij m'n verbinding als ik m'n laptop opstart en dan gaat ie weer weg na paar seconden. Dit probleem is alleen op mijn laptop, en ik weet echt niet hoe ik dit moet fixen. Dit probleem heb ik echt nooit eerder gehad. Ik heb heel het internet afgespeurd, maar kon niks vinden. Mijn modem is een Thomson TG712. Ik had al een topic aangemaakt, maar heb niet de juiste antwoord gekregen. Hoe kan ik dit probleem fixen? Iemand, opties? :mellow:

Ik zal vanmiddag ff kijken wat ik kan doen, maar ik zou er mee naar een computerzzaak gaan of naar de winkel voor garantie.

Ik zal vanmiddag ff kijken wat ik kan doen, maar ik zou er mee naar een computerzzaak gaan of naar de winkel voor garantie.

Heb geen garantie meer. Nja, ik wacht wel tot vanmiddag wat jij kan doen

Ik wil geen mod worden, nee. Ik wil developer worden.

Dan komen ee meer ranken.

Je kunt m4

Een helemaal vlakke island

Dan komt er een extra toets: v

C draait weer recht vooruit v draait recht achteruit, handig voor parcour.

600 th post

ik denk niet dat je developer kan worden

Wat zou slum zijn om voor te sparen? Heb nu 90k cry en heavy m3 kit light m3 kit thunder m3 freeze m3.

Ik wil wel een keer 1v1 XP battle met jouw hahah

Wie heeft hier veel verstand van modems etc? Nou ik heb een probleem. Sinds 3 dagen geleden doet mijn internet héél raar. Mijn internet valt echt gewoon om de zoveel tijd een paar seconden uit. Ik had gisteren bijgehouden hoe vaak mijn internet uit viel, nou in 10 minuten viel de wel 8x uit. Ik heb echt alles gedaan; modem gereset, terug op fabrieksinstellingen gezet, kabels verwisseld, LAN driver geupdate, kanaals verwisseld echt alles maar niks heeft tot nu toe geholpen. Mijn laptop geeft aan dat ik gewoon internet heb (5 volle strepen, rechts in de hoek) terwijl dat helemaal niet zo is. Hééél soms komt er ook zo'n gele driehoekige bordje met een uitroepteken bij m'n verbinding als ik m'n laptop opstart en dan gaat ie weer weg na paar seconden. Dit probleem is alleen op mijn laptop, en ik weet echt niet hoe ik dit moet fixen. Dit probleem heb ik echt nooit eerder gehad. Ik heb heel het internet afgespeurd, maar kon niks vinden. Mijn modem is een Thomson TG712. Ik had al een topic aangemaakt, maar heb niet de juiste antwoord gekregen. Hoe kan ik dit probleem fixen? Iemand, opties? :mellow:

Edited by lnstantly

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...