Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

bah geschiedenis... en wrm 2 weken das eigenlijk gwn zonde wrm geen 6 weken?

Naja je moet het maar leuk vinden. Ik zelf vind et heel interessant en wil later ook zelf geschiedenis leraar worden!! En twee weken vinden we wel genoeg. We willen ook graag andere dingen doen in de vakantie ;)

• Like 1

hoelang dan?

Ik denk 3 weken

Naja je moet het maar leuk vinden. Ik zelf vind et heel interessant en wil later ook zelf geschiedenis leraar worden!! En twee weken vinden we wel genoeg. We willen ook graag andere dingen doen in de vakantie ;)

Ik hou ook van geschiedenis , vooral de Tweede Wereldoorlog.

Ik denk 3 weken

Ik denk 3 weken

Hahaha das ook ff een extra als leraar, lekker lang vakantie xD

Maar de tweede wereldoorlog is best interessant. Maar ik bespaar jullie een hele lezing xD

Hahaha das ook ff een extra als leraar, lekker lang vakantie xD

Maar de tweede wereldoorlog is best interessant. Maar ik bespaar jullie een hele lezing xD

Jij wilt ook al geschiedenisleraar worden!! (ik ook)

Ik vind de Eerste Wereldoorlog persoonlijk interessanter.

Edited by Nolke12

Jij wilt ook al geschiedenisleraar worden!! (ik ook)

Ik vind de Eerste Wereldoorlog persoonlijk interessanter.

Nice!! En woon je in België? Want voor België is de eerste wereldoorlog de grote oorlog. Voor nederland is dat de tweede dus op school krijgen we er dan ook wat meer van mee. Maar de eerste is ook interessant! Heel veel gebeurd!

Ps kzit nu in de auto opweg naar mn vakantie :D

Nice!! En woon je in België? Want voor België is de eerste wereldoorlog de grote oorlog. Voor nederland is dat de tweede dus op school krijgen we er dan ook wat meer van mee. Maar de eerste is ook interessant! Heel veel gebeurd!

is het warm in de auto?

Ik denk 3 weken

Het verschilt weer. Leeftijd, baan etc. Mijn vader heeft bijvoorbeeld 7 weken vakantie. (Hij had het hele jaar door geen vakantie, wel soms bijvoorbeeld een vrije dag.) 

Jullie hebben het echt over de raarste onderwerpen xD

(Kan 4 weken niet op Tanki. Ben op vakantie. Ik ga wel af en toe proberen om op Tanki te komen als ik bijvoorbeeld niks te doen heb ofzo :p)

Nee, ik ben gewoon een Rotterdammertje  :D

Ik vind dat de eerste wereldoorlog in Nederland veel te veel verzwegen wordt. Misschien komt dat doordat wij favoriet van Duitsland waren... :ph34r:

Nee, ik ben gewoon een Rotterdammertje  :D

Ik vind dat de eerste wereldoorlog in Nederland veel te veel verzwegen wordt. Misschien komt dat doordat wij favoriet van Duitsland waren... :ph34r:

Terug naar de geschiedenisboeken jij!!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...