Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Terug naar de geschiedenisboeken jij!!

In de Eerste wereldoorlog ondersteunden wij Duitsland financieel en materieel (Dit komt trouwens door de Boerenoorlogen), in de Tweede natuurlijk niet.

In de Eerste wereldoorlog ondersteunden wij Duitsland financieel en materieel (Dit komt trouwens door de Boerenoorlogen), in de Tweede natuurlijk niet.

Wij waren geen vriendjes van Duitsland. We waren neutraal, wat betekent dat je in feite niets verandert. Aan de éne kant blijf je exporteren naar Duitsland, aan de andere kant ook naar engeland, frankrijk en alles. Als je dat niet doet, gaat de hele handel weg, en aangezien nederland van de handel leeft... We hebben geen kant gekozen, en hebben dan ook niets om ons voor te schamen in de eerste wereldoorlog. We stonden er gewoon buiten.

Dan ben je echt overdreven verslaafd aan TO.. 

na deze reactie durf ik niet meer te zeggen wat ík leuker vind.. 

:blush: 

Edited by eefschiet

Ik ben morgen jarig.

er is 1 morgen jarig hoera heora dat kun je wel zien dat is hij!!! Dat vinden wij heel erg pretig enzo prettig jaja....lalalalalalal gefeliciteerd met je bday dat morgen komt :p hoe oud word je?

er is 1 morgen jarig hoera heora dat kun je wel zien dat is hij!!! Dat vinden wij heel erg pretig enzo prettig jaja....lalalalalalal gefeliciteerd met je bday dat morgen komt :p hoe oud word je?

15 en thnx dat je me FELIciteerd

(Mijn echte naam is Feli)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...