Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Why do you love our country so much ?

Idk, its just cool xD, especially the ppl who live their )))

Do you ever visited The Netherlands? :P

No, actually not. If I could I would visited it :')

Ik wil een nieuw laptop, maar ik weet niet wat voor één omdat er zoveeel bestaan. Ik wil zeg maar een laptop waarop je goed kan gamen (bijvoorbeeld Tanki) en je huiswerk etc op kan maken. Hij moet wel een goeie processor, grafische kaart enzo hebben. Minimum prijs is 600 euro ofzo :p. Iemand? Suggests?

Ik wil ook wel een nieuwe laptop die van ons is kapot :| mischien kan je een mac kopen? Dat is een hele goeie laptop! Hier is een link met wat laptopshttp://www.laptopshop.nl/category/45702/laptops.html?ref=108129&label=16354-14B88A67-6FC9-47E1-AC27-EEFC9239F087S49466231664domain-&gclid=CjwKEAjwjN2eBRDbyPWl0JLY5lYSJACPo0Uiz4RZma5WZm2Mev1uukaxWikCoHJbdf8_MNg31bgUJhoCgdjw_wcB

Edited by r_davinson46463a0

Ik wil een nieuw laptop, maar ik weet niet wat voor één omdat er zoveeel bestaan. Ik wil zeg maar een laptop waarop je goed kan gamen (bijvoorbeeld Tanki) en je huiswerk etc op kan maken. Hij moet wel een goeie processor, grafische kaart enzo hebben. Minimum prijs is 600 euro ofzo :P. Iemand? Suggests?

Ik heb zelf nooit problemen gehad met ASUS, en aan een i5 heb je genoeg.

zoek deze eens op: De Asus X550CC-XX043H

Is rond de 600 euro, er zit een redelijke videokaart in.

Niet de beste; maar die moet Tanki toch echt wel minstens op 40FPS brengen met Dynamic Shadows, Dynamic lightning en Soft particles.

Over computers gesproken, mijn harde schijf is doorgebrand. 

Nu heb ik reden om een gamepc te kopen; is dat steam account toch nog ergens goed voor.  :lol:

2nk6vyt.png

Edited by splitterpoint

Apple is niks voor mij, ben er geen fan van

Ik heb zelf nooit problemen gehad met ASUS, en aan een i5 heb je genoeg.

zoek deze eens op: De Asus X550CC-XX043H

Is rond de 600 euro, er zit een redelijke videokaart in.

Niet de beste; maar die moet Tanki toch echt wel minstens op 40FPS brengen met Dynamic Shadows, Dynamic lightning en Soft particles.

Over computers gesproken, mijn harde schijf is doorgebrand. 

Nu heb ik reden om een gamepc te kopen; is dat steam account toch nog ergens goed voor.  :lol:

2nk6vyt.png

Ahh, dat is wel een goeie laptop. Die onthoud ik, thanks :p. Na de zomervakantie zit ik in de 4e en ik krijg dan sowieso een nieuwe laptop. Word lekker zeuren bij m'n vader. Moet helemaal goed komen hahaha xD

2nk6vyt.png

Beest. Ik moet het doen met een i3 en een videokaart van Acer zelf... Met alles uit red ik netaan 50-60 FPS en dan kan ik er nog net skype bij hebben :(

^ ben je blij dat je niet meer een ban hebt. Lol

Jep

Beest. Ik moet het doen met een i3 en een videokaart van Acer zelf... Met alles uit red ik netaan 50-60 FPS en dan kan ik er nog net skype bij hebben :(

Zeur niet , met alle settings uit haal ik max. 20 FPS.

<object width="468" height="120"><param name="movie" value="http://tankionline.com/tankiref.swf"></param><param name="flashvars" value="hash=SpesR8EpHURjeJSU5RCkLru9mj7hE555Q8Gkp8gDDaJaKLOf7gJih5tgkFOXaG3q&server=tankionline.com" /><embed src="http://tankionline.com/tankiref.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="468" height="120" flashvars="hash=SpesR8EpHURjeJSU5RCkLru9mj7hE555Q8Gkp8gDDaJaKLOf7gJih5tgkFOXaG3q&server=tankionline.com"></embed></object>

Met mijn momentele laptop haal ik 40-50 FPS met Skype, internet aan en de optie 'Automatic Graphic Quality' ofzo aangevinkt in Tanki. Heel soms haal ik 60 FPS als ik geluk heb. M'n laptop die ik nu heb is niet goed genoeg voor mij, wil liever een i5/i7 laptop ofzo met een videokaart van NVIDIA erin :p. Ik heb een Samsung laptop met i3 en een videokaart van Samsung zelf Edited by lnstantly

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...