Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Nah Svenie, maybe not

Maybe not what? :P

Zeur niet , met alle settings uit haal ik max. 20 FPS.

Ik ben er achter gekomen dat mn laptop het na mijn vakantie in Frankrijk ook niet meer hoger krijgt dan 30 met alles uit, en dan nog dat trage internet dat ik hier heb :( Ik speel eigenlijk niet meer maar als ik me verveel en een halfuurtje wil spelen lukt dat dus ook niet meer ...

Maybe not what? :P

Ik ben er achter gekomen dat mn laptop het na mijn vakantie in Frankrijk ook niet meer hoger krijgt dan 30 met alles uit, en dan nog dat trage internet dat ik hier heb :( Ik speel eigenlijk niet meer maar als ik me verveel en een halfuurtje wil spelen lukt dat dus ook niet meer ...

Ik log alleen nog in voor de daily bonus 

Maar als die x5 fund er komt ga ik toch ff de hele dag fire wasp doen :d

Ik log alleen nog in voor de daily bonus 

Maar als die x5 fund er komt ga ik toch ff de hele dag fire wasp doen :D

Ik kan haast niet meer spelen, hoe graag ik ook zou willen. En ik heb op het moment iets beters te doen in RL, als je snapt wat ik bedoel ;)  :wub:

Splitterpoint ik heb je hulp nodig ik heb nu over de 250 euro maar wat is een goede pc zonder dat ik lag heb als ik bandicam gebruik.

In ieder geval eentje met een goeie processor en grafische kaart.

Een i5 (Ik denk een i3 zelfs wel) is voldoende voor Tanki, maar ik gebruik een i5 4460 in een desktop.

In laptops heb je die M versie, waar ik niet veel vanaf weet... eigenlijk helemaal niet. 

Die grafische kaart heb je natuurlijk nodig om Tanki op goeie settings en FPS te houden. 

Het mooiste zou zijn dat je ook twee harde schijven hebt.

Eentje waar je besturingssysteem en bandicam op geinstalleerd zit, en eentje waar jij jouw videos opslaat.

Hou die dingen apart, je harde schijf kan misschien te veel informatie schrijven wanneer je videos opneemt.

Daar krijg je ook frame drops van... niet altijd maar het stoort wel.

natuurlijk zal dat in de praktijk wel meevallen, Tanki online is niet het zwaarste spel wat er is.

Ik heb wel verschil gemerkt tussen 1 en 2 hardeschijven; ik denk even uittesten op het werk.  :lol:

Ohh een SSD is ook handig trouwens, die zijn veel sneller, stiller, gebruiken minder energie en... eigenlijk zijn ze op alle fronten wel verbeterd van de normale HDD.

het enige nadeel van een SSD is de prijs, die is nu nog vrij duur. Ze dalen wel snel in prijs trouwens.

Omdat je videos best veel ruimte in beslag nemen kan een SSD niet altijd een goede optie zijn. 

Ik record nooit in hoogste kwaliteit trouwens, FPS is voor mij veel belangrijker.

Het oogt gewoon relaxter zeg maar... Alleen nu zit ik zonder PC thuis momenteel.

Maar dinsdag komt die nieuwe dikke koelkast  :ph34r:

Edited by splitterpoint

Ohh :mellow:

Nee ik dacht misschien ga je hem zelf samenstellen en dan in elkaar laten zetten... maar dat hoeft natuurlijk niet beslist.

Oke, wat ga je kopen dan; een laptop of desktop?

Edited by splitterpoint

Laptop is beter vind ik, want je kan 'm dan overal mee naar toe nemen :p

Het mooiste zou zijn dat je ook twee harde schijven hebt.

Eentje waar je besturingssysteem en bandicam op geinstalleerd zit, en eentje waar jij jouw videos opslaat.

Hou die dingen apart, je harde schijf kan misschien te veel informatie schrijven wanneer je videos opneemt.

Daar krijg je ook frame drops van... niet altijd maar het stoort wel.

Oh ja splitter even over dat stukje. Ik heb 2 harde schijven samen intotaal meer dan 600 GB. Als ik wil filmen met Action (weet ff voledige naam niet) op Standalone Flash Player lag ik niet dan heb ik 40/50 FPS, maar als ik het filmpje wil bekijken lagt het filmpje de hele tijd. En als ik film op Google Chrome daalt m'n FPS (max 30), maar als ik het filmpje wil bekijken lagt het filmpje niet. Weet je misschien hoe ik dit kan fixen? .-.

Het zou mooi zijn als de opgenomen video's van Standalone Flash Player niet de hele tijd laggen..

Edited by lnstantly

Laptop is beter vind ik, want je kan 'm dan overal mee naar toe nemen :P

Oh ja splitter even over dat stukje. Ik heb 2 harde schijven samen intotaal meer dan 600 GB. Als ik wil filmen met Action (weet ff voledige naam niet) op Standalone Flash Player lag ik niet, maar als ik het filmpje wil bekijken lagt het filmpje de hele tijd. En als ik film op Google Chrome daalt m'n FPS (max 30). Als ik het filmpje wil bekijken is er geen lag niks.

Als je een laptop en een desktop vergelijkt en ze hebben dezelfde prestaties kost de laptop bijna het dubbele van de desktop...Voor dezelfde performance van een laptop moet je dus dubbel dokken, en zijn budget was niet erg groot...

• Like 1

Welkom bij het techniek topic van Tankionline

Lol komt er later te staan: ivm technische stooringen bij het techniek topic van tanki online is dit voor de komende uren niet toegankelijk voor bezoekers.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...