Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Oh ja splitter, mijn video recorder heet ''Action Mirillis''. Als je wilt weten hoe de instellingen ervan zijn ingesteld, download 'm dan en neem een kijkje of kijk dan op YouTube als je te lui bent. Misschien weet je dan waardoor de videos laggen die ik via Standalone Flash Player film. En waarom niet de videos laggen die ik via een web browser film :P

Edited by lnstantly

Oh...okay maak een 1vs1 xp battle in server 1 kopieer de link van de battle post em iets van 3 keer ofzo in de game chat join je battle die je hebt gemaakt wacht even en iemand joint vanzelf! ;)

1. Vooral 3x posten, als je graag ban wil vooral doen :)

2. Ik zou het uberhaupt knap vinden als je dat lukt, je kan nu maar 1x posten zelfs niet met verschillende accounts. (bijvoorbeeld als je met een vriend speelt dat jij hem eerst in chat zet, kan die vriend via een ander account niet nog een keer dezelfde link posten)

Oh ja splitter, mijn video recorder heet ''Action Mirillis''. Als je wilt weten hoe de instellingen ervan zijn ingesteld, download 'm dan en neem een kijkje of kijk dan op YouTube als je te lui bent. Misschien weet je dan waardoor de videos laggen die ik via Standalone Flash Player film. En waarom niet de videos laggen die ik via een web browser film :P

iemand help als ik wil inloggen op mijn niewe laptop zegt ie dat ie al in gebruik is maar dat weet ik maar dat betekent toch nu dat ik weer opnieuw moet beggigen ??? plz help

Hoe kan je dan nu ingelogd zijn?..

Oh ja splitter, mijn video recorder heet ''Action Mirillis''. Als je wilt weten hoe de instellingen ervan zijn ingesteld, download 'm dan en neem een kijkje of kijk dan op YouTube als je te lui bent. Misschien weet je dan waardoor de videos laggen die ik via Standalone Flash Player film. En waarom niet de videos laggen die ik via een web browser film  :P

Ik heb echt geen idee momenteel... ik heb ook absoluut geen verstand van Action Mirillis.

Bandicam werkt tot nog toe perfect bij mij trouwens, misschien een tip?

Ik kan je vraag wel voorleggen in de consultants groep, dan hoor je daar morgen meer over.

En wat voor pc gebruik jij? Heb ik dat ook al eerder gevraagd?  :blink:

Edited by splitterpoint

Ik heb echt geen idee momenteel... ik heb ook absoluut geen verstand van Action Mirillis.

Bandicam werkt tot nog toe perfect bij mij trouwens, misschien een tip?

Ik kan je vraag wel voorleggen in de consultants groep, dan hoor je daar morgen meer over.

En wat voor pc gebruik jij? Heb ik dat ook al eerder gevraagd?  :blink:

Ja graag, en ik heb een Samsung laptop. Als je de specificaties ervan wilt weten, zeg het me :)

Kan er ook nog een Tukker bij?

Hoi, zo heel af en toe zal ik ook jullie "verblijden" met mijn aanwezigheid! :)

Om als nerd gelijk met de deur in huis te vallen, zoek je een goede game recorder: Action! van Mirillis

Kost 25 euro, maar dan heb je ook wat!

videoreview:

https://www.youtube.com/watch?v=BvD0Sz3AhAU

Neemt compleet lag-vrij op (blijft bij mij continu 60 fps), bediening is simpel en de beeldkwaliteit fraai.

Heb hiervoor zowel Fraps als Bandicam gehad/geprobeerd maar deze kunnen niet tippen aan Action!

- Fraps ook goede fps maar belachelijk grote bestanden en een duidelijk mindere bediening.

- Bandicam: wel mooie kleine bestanden, maar ook weer een mindere bediening.

Bandicam was bovenal voor mij onbruikbaar want hiermee had ik altijd "lag")

Je kunt Action! trouwens gewoon een maand gratis uitproberen.

Krijg je wel een "watermerk" in beeld, maar krijg je ook voor noppes een goede indruk van de software.

Mijn tip. Neem op in AVI-formaat, 1080p met 30 fps. (30 fps is de max. op YouTube, maar je kunt tot 60 fps opnemen als je wilt)

Dit levert een vrij groot AVI bestand op. (wel vele malen kleiner als Fraps!)

Na het opnemen exporteer/converteer je het naar MP4. Deze converter zit ook al ingebouwd. Kost wel wat tijd.

Dit MP4 bestand is slechts rond de 25% van het originele AVI bestand en ik zie persoonlijk geen kwaliteitsverlies!

Je kunt met een goede computer ook wel direct in MP4 opnemen, maar dan wordt er wel real-time gecomprimeerd, wat bijna altijd

wat micro-lags oplevert.

Bij Action! zijn deze micro-lags amper merkbaar maar toch: Lag + TO = :(

(MP4-compressie vergt extra rekenwerk van de processor, AVI is dan beter want dan is het gewoon 1 op 1 opnemen)

Ook kun je in MP4 maximaal met 720p opnemen. Het verschil tussen 720p en 1080p is wél heel goed te zien.

Neem je puur wat op voor de lol bijv. een Goldbox, of om een mult of zo te rapporteren dan is 720p prima en hou je verbluffend kleine bestanden over.

Wil je echter een mooie HD kwaliteit dan: 1080p en AVI!

(btw. ik gebruik gewoon een webbrowser: Firefox)

^ Spannend genoeg? :D

Edited by Lord-of-the-Snipers

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...