Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

alsof dat me nog niet boos maakt :( IK kan geen golds meer oppakken en helpdesk kan er niks aan doen

http://prntscr.com/5fd0xp

dat is lagg probeeer op min te drkken - dan word die raam van de game kleiner en heb je kans dat de lagg weg gaat probeer ook  sommige settings uittezetten daardoor kan het mischien komt dat je lagged. 

Heeft te maken met je internet connectie; door in-game settings veranderen gaan die lags niet weg.

Een router reset kan wel helpen, je cache legen eveneens. 

hallo ,

ik ben dutchowner1 ik en mijn vrienden spelen vaak tanki online.

alleen we zijn met een groepje van ongeveer 5 á 6 spelers en zoeken nog meer spelers.

wil je graag tanki spelen met ons en ook praten.

dan ben je altijd welkom op onze teamspeak 3 server.

ip adress: 178.32.13.199:10027

• Like 3

Misschien een kleine intro , van een paar seconden. Niet te lang want daardoor raken mensen (en vooral ik) geirriteerd. 

Misschien kan je je videos in afspeellijsten plaatsen en die afspeellijsten op je kanaal doen. ALs mensen bijvoorbeeld xp/bp willen kijken kunnen ze die afspeellijst aanklikken.

Misschien een kleine intro , van een paar seconden. Niet te lang want daardoor raken mensen (en vooral ik) geirriteerd. 

Misschien kan je je videos in afspeellijsten plaatsen en die afspeellijsten op je kanaal doen. ALs mensen bijvoorbeeld xp/bp willen kijken kunnen ze die afspeellijst aanklikken.

Goed idee! En ik erger me ook aan lange intro's, ik ga een intro doen van ongeveer 3-5 seconden.

Goed idee! En ik erger me ook aan lange intro's, ik ga een intro doen van ongeveer 3-5 seconden.

Cool

Hammer.. Heheheh

Tja.. Ik heb hem heel even getest op de tesetserver en was er niet van onder de indruk...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...