Jump to content
EN
Play

Forum

Idol Tanker

Share

Recommended Posts

@marcho321

secondly:

posts that the creator is this topic is my idol, and the rank difference is so much that even that rank cant ever play with fieldmarshal,

one simply posts from his alternate...... :ph34r: right? xD

Edited by Amaze

@marcho321

secondly:

posts that the creator is this topic is my idol, and the rank difference is so much that even that rank cant ever play with fieldmarshal,

one simply posts from his alternate...... :ph34r: right? xD

hey bro ...lol.....thats not my alternate.....actually hes my real friend.....he actually see me live playing tanki...... :rolleyes:

Hi Tankers.....as we know that when we play in battles some tankers play so wonderfully that we get mesmerised by the beauty of their play....and from that day we start admiring that player....and want to play like them ..want to become like them....we copy the skills of that tanker......and ultimately that tanker become our IDOL....

and tankers plz keep in mind am not talking about your best friend here......

So tankers tell us about that tanker who is Your Idol...... B)

Is it like the AMERICAN IDOL?

Is it like the AMERICAN IDOL?

Not really. :p

You just have to mention the names of the players you admire for the beauty of their game play, for the help they offer,... :)

lol.. people just say anyone famous on tanki.. 

None of these guys deserve to be an idol they havent done.. to deserve it so be yourself k

lol.. people just say anyone famous on tanki.. 

None of these guys deserve to be an idol they havent done.. to deserve it so be yourself k

ok then write ur name here.......... :lol:  :P

mememememmmememmmememememememememememeememememmemememmememememememmememememememememememememmememememememememmememememememememememmemememememememeememmememememememmemememememmeemmeemmemeememmememememememeemememmememememeemememmememememememememememememmememmememmememememememememememememememememeememememememememmememememmmememmmememememememememememeememememmemememmememememememmememememememememememememmememememememememmememememememememememmemememememememeememmememememememmemememememmeemmeemmemeememmememememememeemememmememememeemememmememememememememememememmememmememmememememememememememememememememeememememememememmememememmmememmmememememememememememeememememmemememmememememememmememememememememememememmememememememememmememememememememememmemememememememeememmememememememmemememememmeemmeemmemeememmememememememeemememmememememeemememmememememememememememememmememmememmememememememememememememememememeememememememememmememememmmememmmememememememememememeememememmemememmememememememmememememememememememememmememememememememmememememememememememmemememememememeememmememememememmemememememmeemmeemmemeememmememememememeemememmememememeemememmememememememememememememmememmememmememememememememememememememememeemememememememem..................HAHAHAHAHAH........IT MEANS me me..... :P  :D  :lol:  B)  :rolleyes:

mememememmmememmmememememememememememeememememmemememmememememememmememememememememememememmememememememememmememememememememememmemememememememeememmememememememmemememememmeemmeemmemeememmememememememeemememmememememeemememmememememememememememememmememmememmememememememememememememememememeememememememememmememememmmememmmememememememememememeememememmemememmememememememmememememememememememememmememememememememmememememememememememmemememememememeememmememememememmemememememmeemmeemmemeememmememememememeemememmememememeemememmememememememememememememmememmememmememememememememememememememememeememememememememmememememmmememmmememememememememememeememememmemememmememememememmememememememememememememmememememememememmememememememememememmemememememememeememmememememememmemememememmeemmeemmemeememmememememememeemememmememememeemememmememememememememememememmememmememmememememememememememememememememeememememememememmememememmmememmmememememememememememeememememmemememmememememememmememememememememememememmememememememememmememememememememememmemememememememeememmememememememmemememememmeemmeemmemeememmememememememeemememmememememeemememmememememememememememememmememmememmememememememememememememememememeemememememememem..................HAHAHAHAHAH........IT MEANS me me..... :P :D :lol: B) :rolleyes:

Dude, that's a long text

Ehh... none... I don't think it is a good idea to idolize anyone... especially on a game site...

Awww what the heck  :lol:

@lordmostafa - really funny, good friend, and a cool mod in my opinion :33 

@MonsterOfDestruction - funny and great at XP (I swear... stop dueling me when I am rusty  :P )

@trombone_ftw - a good friend to have around you and knows his Tanki stuff (:

@Paratrix - funny, really good with BP and Tanki in general, smart, and someone I can relate to  B)

mememememmmememmmememememememememememeememememmemememmememememememmememememememememememememmememememememememmememememememememememmemememememememeememmememememememmemememememmeemmeemmemeememmememememememeemememmememememeemememmememememememememememememmememmememmememememememememememememememememeememememememememmememememmmememmmememememememememememeememememmemememmememememememmememememememememememememmememememememememmememememememememememmemememememememeememmememememememmemememememmeemmeemmemeememmememememememeemememmememememeemememmememememememememememememmememmememmememememememememememememememememeememememememememmememememmmememmmememememememememememeememememmemememmememememememmememememememememememememmememememememememmememememememememememmemememememememeememmememememememmemememememmeemmeemmemeememmememememememeemememmememememeemememmememememememememememememmememmememmememememememememememememememememeememememememememmememememmmememmmememememememememememeememememmemememmememememememmememememememememememememmememememememememmememememememememememmemememememememeememmememememememmemememememmeemmeemmemeememmememememememeemememmememememeemememmememememememememememememmememmememmememememememememememememememememeemememememememem..................HAHAHAHAHAH........IT MEANS me me..... :P  :D  :lol:  B)  :rolleyes:

ok ok no need to flood...... :P  B)

I honestly dont have .....I thought for a long tim but come to a conclusion to where there is no one that impresses me.Most of the people at my rank...drug.So yeah no one

ok then write the name of the person whom u respect.....i mean the one who helps u in battles   ;)

Edited by sid262

Share

• Create New...