Jump to content
EN
Play

Forum

[Issue 79] Guess The Map!

Share

Recommended Posts

vI3ZuJ9.gif

fJFhe6T.gif

An24Vcz.png

There are many maps existing in the game, some weirder than others. Some are very small, others are huge. Some dive into the darkness of night, others are set on the fine sand like Rio de Janeiro. Let's enter a hostile environment of maps which no one can escape. Here comes the contest, named GUESS THE MAP!

Rules :

- Find which map corresponds with each of the images, the first 5 players finding all the maps will be the winners.

- Send me your answers by private messages on the Forum.
- You must find 5 maps associated to 5 images and be in the the first 5 players to send the correct answer before the

next issue to win a prize.

- No group participation is allowed. 
- Submit the 5 maps in order, I will ignore the message if there are missing maps.
- Do not post any clue or answers in the comments, or anywhere else.This will result in disqualification.
- The contest will be finished when the next issue will be published or when 5 players will have found the 5 maps.

Prizes :

1st place30 000 Crystal.png

2nd place: 20 000 Crystal.png

3rd place: 15 000 Crystal.png

4th place: 10 000 Crystal.png

5th place:   5 000 Crystal.png

Here are the 5 maps you have to find: 

1.

4l0XEuk.jpg

2.

L0W4HKf.png

3.

IZwnmwV.png

4.

HU8ZFkl.png

5.

2TlkzwH.png

French version:

8ZY9ZMe.png

De nombreuses cartes existent dans le jeu, toutes plus farfelues que les autres... Certaines sont toutes petites, d'autres gigantesques..

Certaines sont plongées dans la nuit noire ou sur le sable fin de Rio de Janeiro.. 

Nous nous apprêtons à rentrer dans un environnement hostile et où nul ne pourra ressortir, un concours très original, jamais crée auparavant, qui illustre clairement mon imagination lorsqu'elle est à son paroxysme... faisons place au concours.. j'ai nommé...

DEVINEZ LA CARTE!

Règles :

- Il y a ci-dessous 5 images qui proviennent chacune de 5 cartes différentes, votre objectif : trouver à quelles cartes correspond chacune des images, les 3 premiers joueurs trouvant toutes les cartes seront les gagnants.

- Envoyez moi vos réponses via messages privé sur le Forum.

- Vous devez trouver les 5 cartes associées aux 5 images et être dans les 5 premiers joueurs à m'envoyer vos bonnes réponses avant la prochaine issue pour gagner un prix.

- Aucune entrée de groupe n'est autorisée. Ces entrées seront immédiatement disqualifiées.

- Soumettre les 5 cartes dans l'ordre, je vais ignorer le message s'il y a des cartes manquantes.

- Ne postez aucun indice / réponse dans cette article en commentaires ou ailleurs. Cela entraînera une disqualification.

- Le concours s'arrêtera à la sortie de la prochaine issue ou lorsque 3 joueurs auront trouvés les 5 cartes.

Prix :

1ère place 30 000 Crystal.png

2ème place : 20 000 Crystal.png

3ème place : 15 000 Crystal.png

4ème place : 10 000 Crystal.png

5ème place :   5 000 Crystal.png

Cartes à trouver : 

1 :

4l0XEuk.jpg

2 :

L0W4HKf.png

3 :

IZwnmwV.png

4 :

HU8ZFkl.png

5 :

2TlkzwH.png

Bonne chance à toi!

Good Luck!

SPLGGfg.png

Merci à @bryan43300 pour son aide dans la réalisation de cet article et à la traduction en anglais.

Thanks to @bryan43300 for his help in the creation of this article and for the English translation. 

fJFhe6T.gif

K1izjSC.gif

• Like 9

This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...