Jump to content
EN
Play

Forum

My Tanki channel - Scheller TO ???

Share

Recommended Posts

? Scheller TO - Channel ?

Estuve inactivo por un tiempo pero ahora crearé contenido semanalmente, espero contar con su apoyo. Principalmente subo videos cortos y motivadores.

Fiquei inativo por um tempo, mas agora estarei criando conteúdo semanalmente, espero seu apoio. Eu envio principalmente vídeos curtos e motivacionais.

Meu nome no jogo é ScheIIer, sou um jogador veterano de XP / BP, mas agora estou jogando batalhas MM.
Acesse meu canal, espero que gostem.

Mi nombre en el juego es ScheIIer, soy un jugador veterano de XP / BP, pero ahora estoy jugando batallas MM.
Dirígete a mi canal, espero que te guste

Mi ultimo video: 

Hola chicos quiero compartir con ustedes mi canal de youtube ...

Meu nome no jogo é ScheIIer, sou um jogador veterano de XP / BP, mas agora estou jogando batalhas MM.

Mi nombre en el juego es ScheIIer, soy un jugador veterano de XP / BP, pero ahora estoy jugando batallas MM.
Dirígete a mi canal, espero que te guste

Edited by ScheIIer
  • Like 1
  • Saw it 1

Hello guys I want to share with you my youtube channel...

My in-game name is ScheIIer, I'm a veteran XP / BP gamer, but now I'm playing MM battles.
Head over to my channel, I hope you like it

• Head Administrator

Hi @ScheIIer 

In order for your thread to remain open, you need to produce and post at least 1 good-quality every month (as stated in the Video Makers' Section Rules), so kindly update the main post as soon as possible.

In case that you can't keep up with your thread, feel free to post your occasional videos in the 'One-off Videos' thread.

This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...